Kerstconcert
17 december 2022

Na een droge en snikhete zomer volgde een bruusk intreden van Koning Winter. Maar de vriestemperaturen konden de sympathisanten niet beletten en masse toe te stromen naar de Sint-Lambertuskerk in Lovenjoel.

En dat ze waar gekregen hebben voor hun geld: de kleine fanfare zorgde voor een mooie start die in de verwarmde kerk de vrieskou al snel deed vergeten. Tijdens Little Love Song verlichtte het publiek mee de kerk. Bij het bisnummer Radetsky mars werd dapper meegeklapt. Met onze welgemeende dank aan het publiek voor de hartverwarmende, staande ovatie erna.

Ons erkentelijk publiek gaf daarna present op de receptie in CC 't Stichelke, die dankzij de logistieke steun van de Landelijke Gilde in goede banen geleid werd.

Net zoals tijdens de kleine finale van het WB voetbal in Qatar tussen Kroatië en Marokko, vielen er drie doelpunten: aandachtige muzikanten gaven een mooi concert, de dirigente was tevreden en het publiek enthousiast.

Fijne eindejaarsfeesten!

Playlist