Leerlingenconcert Pasen
29 maart 2024

Net voor de start van de paasvakantie kregen de leerlingen van de fanfare de kans om te laten zien waar ze al die voorbije maanden op geoefend hebben.

Vier koperblazers, twee sax-spelers en drie slagwerkers zorgden voor een gevarieerd en bij momenten swingend programma, onder het goedkeurend oor van hun leermeesters, ouders, grootouders, broers en zussen. De ene nog wat schoorvoetend, de andere vol goesting en power. Van zenuwen leek niemand echt last te hebben. Wat een knap staaltje durf en talent!

De opvolging voor de fanfare is verzekerd. In januari stroomden al enkele leerlingen door naar de kleine fanfare, en binnenkort komen daar zeker nog wat muzikanten bij. Ook het leerlingenaantal blijft stijgen: na de instrumentenvoorstelling in januari kwamen er nog een heel aantal leergierigen bij. Op dit moment volgen er 8 koperblazers, 7 saxofonisten en 4 percussionisten les via de fanfare.

Noteer alvast vrijdag 28 juni 2024 in jullie agenda. Dan sluiten we het schooljaar af met een volgende leerlingenconcert én een lekkere bbq.

Instrumentenvoorstelling en Kerstmarkt (kleine fanfare)
22 december 2023